مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:352021-01-15سياسي

اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و 3 عضو این حزب 


جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  با حضور اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به طور حضوری و آنلاین برگزار شد.

  - جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  با حضور اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به طور حضوری و آنلاین برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه پس از نطق پیش از دستور حق شناس، نوروززاده و حسین بر، قائم مقام حزب اعتماد ملی به تشریح وقایع مرتبط با حزب و رد صلاحیت دبیرکل و تعدادی از اعضای حزب پرداخت.

الیاس حضرتی در این جلسه با تاکید بر اینکه حضور و دبیرکلی کروبی را باید فرصت تلقی کنند نه تهدید، گفت: متاسفانه منطق و برنامه درستی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: حزب اعتماد ملی چه کروبی دبیرکل باشد چه نباشد، حزب کروبی است و حزب به نام کروبی ثبت شده است.

در ادامه جلسه، جلیلیان، رییس دفتر حقوقی حزب به تشریح اقدامات انجام شده برای اعتراض به ردصلاحیت دبیرکل و سه عضو شورای مرکزی حزب در کمیسیون ماده 10 وزارت کشور پرداخت.

وی گفت: اعتراض حقوقی ما در دبیرخانه وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 ثبت شده و در شعبه 35 دیوان عدالت اداری نیز اعتراض ما ثبت شده است.

در ادامه این جلسه اعضای حزب از حسین کروبی درخواست کردند که پیام اعضا، مبنی بر اینکه دبیرکل حزب از طریق وکیل، اعتراض خود را ثبت کند، به وی منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و 3 عضو این حزب 

اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت دبیرکل و 3 عضو این حزب